77 34 18 18

Hør mere om vores dukaTALE mobilabonnementer


Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt. Ellers er du altid velkommen til at ringe til os på tlf. 77 34 18 18

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.



Hvilke lande er inkluderet i dit abonnement?


Er du i tvivl om hvilke lande der er inkluderet i dit abonnement? Læs mere her.



Danmarks bedste kundeservice


Hos Duka værdsætter vi vores kunder højt. Derfor stræber vi hver dag efter at levere den bedst mulige kundeservice. Har du spørgsmål eller udfordringer med dit mobilabonnement, så giv os et kald.


Du kan altid ringe til os på vores telefonnummer: 77 34 18 18
Hverdage kl. 9.00 - 20.00
Lørdage kl. 9.00 - 15.00


Alternativt kan du også altid sende os en e-mail på kundeservice@duka.dk. Vi gør altid vores bedste for at besvare din henvendelse indenfor 24 timer i hverdagene.


Truspilot score hos Duka

Vi mener det, når vi siger, at du har fri tale


Helt unikt for dukaTALE kan du ringe frit i og til hele EU – uanset hvor i EU du er. Vi skelner med andre ord ikke mellem, hvor du ringer fra og hvor du ringer til så længe du befinder dig i EU. Det samme gælder for en række andre lande såsom Storbritannien, Schweiz, Norge, Færøerne og Island.


Det er det vi kalder ægte fri tale, og vi står ved det.

Grafik som viser fri tale til udlandet
Grafik som viser 2 datapakker i 1 abonnement

To datapakker i ét abonnement


Med dukaTALE får du ikke bare én datapakke. Nej, med et dukaTALE mobilabonnement får du to datapakker i ét abonnement – en DK-datapakke og en EU-datapakke.


Så er det slut med at bekymre sig om roaming og merforbrugsregninger. Du skal nemlig ikke bruge et øjeblik på at bekymre dig om dit mobilabonnement, når du krydser grænsen. Du bruger nemlig bare dit dukaTALE mobilabonenment i over 60 lande, præcis som du ville have gjort hvis du var i Danmark.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan flytter jeg mit nuværende nummer til dukaTALE?

Vi har gjort det så nemt som overhovedet muligt for dig at beholde dit nummer. Du skal blot give os nogle få oplysninger om dig og dit nuværende mobilabonnement, og vi klarer resten for dig. Vi sender dig helt automatisk et nyt simkort, som på datoen for nummerflytning, virker med dit gamle nummer på.

Når du bestiller et dukaTALE abonnement fra vores hjemmeside, har du mulighed for at vælge, hvornår dit nummer skal flyttes over til os. Du skal have følgende klar:

  • Mobilnummer som skal flyttes
  • SIM-kortnummeret
  • Din e-mailadresse

Har du spørgsmål til, hvordan du finder dit SIM-kortnummer, så ring til os på tlf. 77 34 18 19.

Ellers kan du altid udfylde formularen herunder til en helt uforpligtende snak om at skifte til dukaTALE:

*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

Kan jeg ændre mit abonnement efter bestilling?

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement, så det passer til dit behov. Der er dog forskel på, om du ændrer dit mobilabonnement til en større datapakke eller mindre.

Vælger du at opgradere dit abonnement til en større datapakke, sker opgraderingen med det samme, og det samme gør din fakturering.

Vælger du at nedgradere dit abonnement, vil ændringen træde i kraft i slutningen af indeværende måned.

Du kan skifte dit abonnement inde på Mit Duka eller på tlf. 77 34 18 19.

Skift abonnement på Mit Duka

Hvilke lande er inkluderet i mit abonnement?

Med dukaTALE kan du ringe helt gratis og bruge al din data i og til hele EU + en række andre lande. Se den fulde liste af lande og vores udlandspriser for telefoni i lande, som ikke er inkluderet her.

Kan jeg benytte alt mit data i EU?

Ja, med dukaTALE kan du benytte al din data i Danmark og hele EU, Storbritannien, Schweiz, Norge, Island, Færøerne og en række andre lande. Med andre ord, skal du ikke længere tænke på roamingpriser etc., når du krydser grænser, så længe du er indenfor EU og de andre inkluderede lande.

Du har tilmed to datapakker på med et dukaTALE mobilabonnement; én datapakke til brug i Danmark + en yderligere datapakke til brug i EU.

Se liste over alle inkluderede lande

Oprettelsesgebyr

Vælger du dukaTALE, skal du heller ikke bekymre dig om oprettelsesgebyrer. Det er nemlig helt gratis at oprette et mobilabonnement. Dette gælder uanset om du ønsker at oprette et helt nyt telefonnummer eller ønsker at beholde dit nuværende nummer.

Er der en bindingsperiode på mit abonnement?

Hos Duka ønsker vi ikke at holde på dig, hvis du ikke ønsker at være kunde hos os. Derfor er der naturligvis ingen bindingsperiode på dit mobilabonnement, og du kan derfor til en hver tid opsige dit abonnement efter reglerne for opsigelse.

Hvordan er dækningen i mit område?

Duka benytter sig af Telenor og Telias netværk kaldet TT-netværket. Med over 4.000 master, holder netværket rekorden for flest master i Danmark. Det giver dig en lynhurtig internetforbindelse i hele landet.

Hvis du er i tvivl om dækningen i dit område kan du altid tjekke din dækning her. Du er også altid velkommen til at kontakte os på 77 34 18 18 – så skal vi nok undersøge det for dig.

Fordele og ulemper ved 5G

Hvis du har valgt et dukaTALE mobilabonnement med 5G og du samtidig har en mobiltelefon, der understøtter 5G, vil du, i de områder hvor der er 5G dækning, kunne opleve lynhurtig dataoverførsel. For mange personer vil springet fra 4G til 5G ikke kunne mærkes som den store forskel, da tjek af mail, surfing og afspilning af musik fint klares med 4G hastigheder. Hvis man ønsker at kunne streame 4K film vil 5G have sin berettigelse. På nogle mobiltelefoner kan strømforbruget stige, hvis man har slået 5G til. Med andre ord vil du skulle oplade din telefon oftere.


Du er også altid velkommen til at ringe til os på tlf. 77 34 18 18


Se alle spørgsmål og svar

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn: